راهنمای سفر به روستای فاروق

اینجا تجربه سفرهایم را با شما به اشتراک میگذارم

راهنمای سفر به روستای فاروق

۳ بازديد

راهنمای سفر به فاروق


روستای فاروق

روستای فاروق

تا به حال انار شهوار فاروق را خورده اید؟

روستای فاروق، روستایی ییلاقی همچون زمردی سبز رنگ در دل استان فارس، شهرستان مرودشت میدرخشد.

اگر دلتان میخواهد روزی به دور از هیاهوی شهر باشید، روستای فاروق مقصدی جذاب برای شما است تا با اب و هوای خنکش و جوی های اب روانش روح و روان شما را تازه کند و انرژی ناب روستا را به شما هدیه دهد.

هرچند جاذبه های گردشگری روستای تاریخی فاروق طبیعت بکر ان است اما قسمت  قابل توجه ای از بافت خانه های قدیم و تاریخی این روستا پابرجاست و برای عموم قابل مشاهده است.

اما پیش از سفر واقعی، بیاید همراه با مجله لیدوماتریپ سفری مجازی به فاروق داشته باشیم که اگاهانه تر عزمتان را جزم کنید برای سفر به این خطه ی زیبا.

روستای فاروق کجاست

روستای فاروق در شمال شرقی استان فارس در حد فاصل جاده ی شیراز _ اصفهان(کیلومتر ۹۰) و در فاصله ی ۷۵ کیلومتری شیراز(حدود یک ساعت و ربع) و ۲۵ کیلومتری شهرستان مرودشت و ۲۰ کیلومتری تخت جمشید(پرسپولیس) قرار دارد.از دیگر نقاط گردشگری و تاریخی نزدیک به فاروق میتوان به پاسارگاد، نقش رستم ، نقش رجب، شهر استخر و… اشاره کرد.

جاهای دیدنی و تفریح های فاروق

روستای فاروق با تنوع طبیعت و مکان های دیدنی یک مقصد گردشگری جذاب است. در اینجا شما میتوانید از طبیعت زیبا ، معماری منحصر به فرد و فرهنگ محلی لذت ببرید. از جمله مکان های دیدنی جشنواره انار فاروق، باغ بدره، تنگه فاروق، کوچه باغ های فاروق و ... اشاره کرد.

اقامتگاه های فاروق

به شما قول میدهم با یک شب اقامت در این روستا و شنیدن سمفونی از پرندگان در میان سکوت لذت بخش روستا حال و هوایتان تغییر میکند و سرشار از انرژی میشوید.

در این روستا چندین اقامتگاه پزیرای مسافران و گردشگران عزیز هستند از جمله اقامتگاه های فاروق میتوان به باغ مش ماشالا با محیط بکر و زیبا که در بافت تاریخی این روستا قرار دارد اشاره کرد. این اقامتگاه دارای اتاق هایی با دکوراسیون سنتی برای اجاره روزانه، رستوران،فضای سبز اختصاصی است.
یکی دیگر از اقامتگاه های پرطرفدار این روستا مجتمع گردشگری حاج مختار است که پذیرای گردشگران عزیز میباشد. این اقامتگاه دارای پارکینگ اختصاصی و اتاق های مدرن و سنتی برای استراحت،رستوران،استخر و فضای سبز اختصاصی است.

منبع:مجله لیدوماتریپ

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.